
Korábban regisztrált partnereinknek
Amennyiben Ön a korábbi webáruházunkban is rendelkezett regisztrációval és aktív vásárlónk, előkészítettük a regisztrációját. Ha kapott tőlünk email-t az új regisztrációról, kérjük kövesse a cikkben ismertetett lépéseket.
1. Az általunk előkészített regisztrációknál minden esetben a felhasználó név helyére a Vevő kód kerül.
Amennyiben nem tudja Vevő kódját az alábbi lehetőségek állnak rendelkezésre:
- Értékesítőink a +36-1-260-76-10 telefonszámon tudnak segíteni.
- Egy korábbi számláján a Vevő adatok között is megtalálja a legalsó sorban.
2. A regiszrtrációkhoz a rendszerünkben rögzített email címeket használtuk.
3. Adatvédelmi okokból jelszót nem generáltunk az egyes regisztrációkhoz, ezért ezt Önöknek kell megtenni, a következő lépések szerint:
- A menüsoron a felhasználó (
) ikonra kattintva, megnyílik a belépési ablak.
- A belépési ablakban az Elfelejtettem a jelszavamat gombra kell kattintani.
- Ekkor megnyílik az új jelszó kérése ablak, amelybe az 1. pontban említett Vevő kód-ot kell megadni, majd a Jelszó kérés gombra kattintani.
- Ezt követően az email címükre egy generált jelszó érkezik.
4. A Vevő kódjával és az email-en kapott jelszavával beléphet az oldalunkra, a korábban már használt belépési ablakon keresztül.
5. A belépést követően már a saját árait láthatja.